måndag 15 februari 2010

Rainy day in London

Japp, då var jag och foto-Jocke på plats i vårt andra hem, det vill säga Holiday Inn-hotellet i Kensington i London. Här har vi spenderat oproportionerligt många dagar av våra liv. Efter att ha landat på Heathrow tog vi oss till Emirates Stadium för att köra en "enkät" med lite Arsenalsupportrar, och resan genom stadstrafiken tog behagliga två och en halv timme. Förmodligen blir resultatet cirka 45 sekunder TV, men så är det i den här branchen.

Vi ska försöka ränna omkring och hitta på saker som blir roliga att titta på till på fredag, för då måste jag hem och leda Rule Britannia. Vad som händer fram till dess meddelar jag väl här i en eller annan form.

Idag har jag förresten blivit erbjuden ett hedersuppdrag jag aldrig trott att jag skulle bli erbjuden. Mer om det senare i veckan, när jag vet hur jag svarat.

Nu ska vi unna oss ett besök på någon närliggande pub och ladda upp inför morgondagens jobb.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Woohoo, ska du äntligen få vara med i På Spåret?

Jonas Dahlquist sa...

På Spåret är inte ett hedersuppdrag. Det går mer under kategorin "Våt dröm".

Erbjudandet går, som sagt, under kategorin "hedersuppdrag".

Anonym sa...

Han ska vara programledare i ett comebackande "Småstjärnorna" ;)

Biscanbauer sa...

Ska du ta emot Guldbollen i Zlatans ställe vid nästa års Fotbollsgala?

prästen sa...

Han ska ju viga nån fotbollsfantast..

n.g. sa...

Ge ledtråd! Är det karriärmässigt hedersuppdrag eller privat?