tisdag 29 september 2009

Gratis match på nätet

Nu till helgen gör Canal+ och Csports gemensam sak och erbjuder Premier League-matcher direkt på nätet. Det kommer att gå att ladda ner ett par olika matcher (streamade) från samtliga resterande omgångar av säsongen 2009-10. Till helgen finns det tre fighter att välja mellan, men det kommer att bli bättre utbud ju längre säsongen lider.

Eftersom jag känner mig generös och har fått tag på tio gratiskoder till de här matcherna så tänkte jag lotta ut dem här på bloggen. Allt ni behöver göra är att svara på en mycket enkel matematisk fråga.

Addera ihop följande svar och få en slutsumma:

* David Beckhams tröjnummer i Man Utd direkt innan han fick nummer 7: ????
* Antal ligatitlar (högstadivisionen) som Chelsea har vunnit: ????
* Så många år fyller Cesc Fabregas under den här säsongen: ????

Lägger ni ihop de där svaren ska ni alltså få en slutsumma, och det är bara att mejla in den till mig på jonas.dahlquist@canalplus.se - och ni döper mailet till "Summan". Annars får ni inte vara med. Glöm inte att skriva vad ni heter och helst vart ni kommer från.

Svaren ska vara inne innan kl. 23.59 på torsdag den 1:a oktober, vinnarna presenteras på fredag förmiddag den 2:a oktober, alltså).

Nu fick ni allt något att bita i - ut och googla med er!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Satt och adderade i godan ro när jag insåg att jag har Canal+ Sport sedan ett antal år. Ska dock slutföra uppgiften i mitt huvud!

Anonym sa...

You could easily be making money online in the hush-hush world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat videos[/URL], You are far from alone if you don't know what blackhat is. Blackhat marketing uses little-known or not-so-known methods to produce an income online.