söndag 23 augusti 2009

Ofrivillig paus

De vilsna själar som sitter och letar efter nya inlägg på den här bloggen ett par gånger om dagen har blivit väldigt besvikna de senaste dagarna. Jag har haft förbannat mycket att göra och dessutom varit sjuk. Som lök på laxen eller grädde på moset (välj vilket ni vill) så har jag varit arrangör för min kompis Pelles svensexa, så det har helt enkelt inte funnits varken tid eller ork till bloggande.

Just nu sitter jag på Arlanda och väntar på den evige siste sekunden-resenären Lasse Granqvist. Vi ska flyga till Landvetter för vidare färd mot Borås, det är ju Elfsborg-Örebro idag på Canal+ Sport 1.

Innan dess ska ni hinna med att titta på West Ham-Tottenham, Burnley-Everton och Fulham-Chelsea, som vi också visar under eftermiddagen. Själv har jag satt dem på inspelning där hemma, för jag hinner inte se dem nu.

Hoppas få lite tid över på planet så jag kan förbereda ett par blogginlägg där, vi ska ju hinna till bokstaven C i "A till Ö", bland annat.

2 kommentarer:

Robert Bjurén sa...

Roy Hodgson har varit manager i 9 olika länder, undrar varför ingen medborgare i dessa länder lärt honom att knyta en slips. Den där lilla tyglappen som vilar på övre delen av magen är inte värdig en manager av hans kaliber. Kom tillbaka till Sverige, välj Djurgården och ta kontakt med mig så ska jag lära dig knyta en slips, herr Hodgson.
/Robert Bjurén

Bellman sa...

Vilsna? Nej, nej. Bara undernärda. Det är flera timmar om dagen då det varken visas någon sevärd match eller något sevärt studioprogram, vilket gör att abstinensen kommer lika obönhörligt som en stickare från Xavi.

Gött att se att ni konserverat formen från i våras.