tisdag 18 augusti 2009

Fotboll från A till Ö

De senaste dagarna har varit mer fullspäckade än Gekås på en lönehelg för min egen del, så bloggandet har blivit aningen lidande. Imorrn räknar jag dock med att vara igång på alllvar igen - och då blir det med en ny miniserie. Jag tänker näligen förklara fotbollsvärlden från A till Ö. Eventuellt skiter jag i bokstaven Q, men om jag kommer på något som har med Q att göra så kommer den med ändå.

PRESSTOPP! PRESSTOPP!

Kom just på att Queens PR börjar på Q, liksom efternamnet "Quinn". Då blir det hela alfabetet ändå.

4 kommentarer:

Joakim Lindqvist sa...

Quinton Fortune?

Martin Karlsson sa...

Niall Quinn!

Björn Orrenius sa...

Quagliarella!

Ser även fram emot en essä om Xiscos tid i Newcastle

Unknown sa...

Qatar? Skriva om "utvecklingen" i fotbollen de senaste åren i landet?