lördag 29 augusti 2009

Bröllopsklockor och kristaller

Idag kommer jag att vara frånvarande vad det gäller Premier League-tittande, och jag är inte med i studion en sekund. Jag ska nämligen vara toastmaster på min kompis Pelles bröllop idag. Jag spelar som vanligt in hela programmet och får kämpa ikapp allting imorgon kväll.

Igår hölls TV-galan "Kristallen", och eftersom vi på Canal+ inte får vara med där (vi är betal-TV, till skillnad mot TV3, Kanal 5 och TV6 - som tydligen är gratis). Det är ju fan att man aldrig får några priser. Hade Premier League-lördag fått vara med så hade vi ju sopat banan med de andra...

3 kommentarer:

Bellman sa...

Ja, minst sagt ett skämt att Champions League-sändningarna var nominerade i årets sportprogram eller vad kategorin hette. Till och med ett haltande fotbollskväll i SVT är bättre. Och visst sänds Champions League i huvudsak på Viasat Bowling, vilken även den är en betalkanal.

DavveT sa...

Bröllop var det ja, jag är också borta på bröllop idag. Mitt tredje bröllop på på 16 månader och alla gånger, ALLA TRE GÅNGER, har Arsenal mött United. Snacka om missflyt, första gången torsk, senast kryss, räckte dock för United för att vinna ligan, men denna gången tror jag på en vinst blir ju tredje gången gillt. De som planerar bröllop har inte tagit mitt Arsenal i åtanke innan de planerar, inte bra...

Go Gunners hoppas på vinst men vi tar ett kryss...

Mattias sa...

Håller med, ni hade sopat banan! Ni är proffsiga rakt igenom! Mycket bra jobb ni gör! =)