tisdag 11 augusti 2009

Att hålla vad man lovar

Ni är ett par stycken som har längtat efter det här. Att se mig förnedra mig själv, att se mig stoppa igen min stora trut, att se mig sjunga "Simply the best" framför Old Trafford. Man Utd vann ligan och jag trodde inte att de skulle klara av det.

Jag vet inte varför jag lovade det, varför jag valde den låten eller vad jag tänkte över huvud taget, men... Here goes:



Nästa säsong lovar jag att dansa ballongdansen framför KC Stadium ifall Hull tar en Champions League-plats.

13 kommentarer:

Jonas Dahlquist sa...

Ni som tagit er in på kommentatorssidan för att skriva "Don't quit your day job" eller liknande göre sig icke besvär. Här delas enbart ut beröm.

Unknown sa...

Ha ha! "Mmmmmmmm youre the best!"

henke sa...

"ÄÄH! Varrå en gång till!?"

Stor humor, Jonas! Men jag hade faktiskt vågat tro på ett något mer vågat tips inför säsongen än Hull på CL-plats. Nu får vi ju inte uppleva något liknande nästa säsong...

Jonas Dahlquist sa...

Exakt. Detta givetvis beroende på det uppenbara - uppföljaren blir aldrig lika bra som originalet.

Unknown sa...

Fantastiskt bra. Idol nästa!

Unknown sa...

Helt klockrent!
Snudd på bättre än originalet...

Dahlá sa...

mycket nöjd med sången Jonas, men håller med Henke, ett litet mer vågat tips hade jag räknat med....City topp 4 kanske??
tackar för en trevlig blogg!!

Jonas Dahlquist sa...

Ni måste ju haja vinken - jag vill inte göra nåt sånt här nästa säsong. Jag lovar att äta två kilo blåbär om Burnley kommer topp 6 och jag lovar att flytta till Afrika ifall Liverpool vinner bpde ligan och FA-cupen. Nöjda så?

Anderson8 sa...

Helt klockrent Jonas!
"Vadå en gång till!?" haha, jag håller med dig, en tagning så satt det :)

Valdemar sa...

Prekärt läge för Jonas om Liverpool, helt osannolikt nog, skulle gå och vinna både ligan och FA-cupen.

Björn Oldeen sa...

Fasiken Dala du sjunger ju värre än du ser ut. Och det ska gudarna veta är inte lätt!

Kul att du startat fotoblogg oxå....... ;-)

dave sa...

Lysande Dahlquist, lysande. Och va ska hända med Canal+ om nu 'pool går och vinner både ligan och cupen? A disaster waiting to happen...

Douchebag sa...

Haha! Detta har jag väntat länge på! Fy fan va grymt!

Skönt att du står för ditt löfte.