onsdag 29 april 2009

Trendsetter

Sedan tidigare så bloggar min kollega Björn Oldeen om hockey för Canal+, och idag har vi fått ytterligare en medarbetare som kört igång med detta - nämligen vår kommenterande italienvän Petter Johansson.

Jag och Petter brukar kriga om "Premier League vs Serie A", ungefär på samma sätt som jag och Björn brukar tjafsa om "Fotboll vs Hockey". Jag känner att jag har klart övertag på båda två i de diskussionerna... Sen ska man komma ihåg att jag har varit på Canal+ längre än både Björn och Petter, och att jag dessutom var Canal+ förste bloggare. Egentligen kan man säga att det var jag som uppfann bloggandet som företeelse. De bara härmas.

Well, well - känner ni att ni vill läsa mer om hockey samt italiensk fotboll så rekommenderar jag givetvis båda dessa gubbar, som i och med länkarna härifrån blir skyldiga mig minst en öl var.

4 kommentarer:

Christian sa...

Coola bananer! Lyssnar alltid på han och Henriksson i Fotbollsarena podcasten.

Jonas Dahlquist sa...

Japp, den gör de bra!

gooner sa...

What the fuck is-(hockey)!?

t-bear sa...

Det hade nog kunna bli ordentlig konkurrens i media om NHL-hockeyn spelats europeisk tid, så att säga.

Petter är grym!