söndag 5 april 2009

En arbetsplats med fotbollsreferenser

Innan sändningen igår stod jag och Lasse Granqvist och småpratade lite medan han skyfflade in sin medhavda lunchsallad i det gamla kylskåpet som finns nere vid studion vi sänder ifrån. Då såg jag plötsligt att kylen var av märket "Candy", och jag som alltid undrat vad det var Liverpool gjorde reklam för på 1980-talet!

Canal+ gamla kylskåp och Peter Beardsleys matchtröja har en sak gemensamt!

Nu ska detta inte tolkas som att vi är pro-Liverpool. Våra papperskorgar på toaletten är nämligen av märket "United"...

2 kommentarer:

Jonas Kinander sa...

Liksom min microvågsugn, den är också av märket "United".
Hade egentligen tänkt köpa en helt annan micro men när jag fick syn på den så var det bara att punga upp ett par hundralappar extra....

Unknown sa...

Självklart heter toan och papperskorgen United, inget konstigt med det.