måndag 25 augusti 2008

Köpt bloggare

Ibland lägger jag ut adresser/länkar till olika tävlingar eller hemsidor som jag tycker är vettiga. Inte sällan drivs dessa hemsidor av folk jag känner. Här får de lite gratisreklam:

Spelbloggen - mina polare Tobbe och Svantes spelsida som är ruggigt seriös och, vad jag förstår, lyckas ganska bra med sina speltips.

Sam Dodds - min grekiske grannes bästa polare gör souvenirer åt Liverpools fanclub i Sverige. Håller ni på Liverpool kan det kanske vara intressant!

Steves blogg - min gamle kompis Steve (uttalas som det skrivs, alltså inte "Stiiiv") har en blogg om sitt liv. Det händer inte mycket, men det är väldigt roligt att läsa om. Lite beroendeframkallande, även om man inte känner honom. Bör bli den manliga motsvarigheten till Blondin-Bella inom kort.

Anglofil.se - de här gubbarna är värre än vad jag är när det gäller engelsk fotboll och livsstil. Jag blev intervjuad av dem i helgen, och den lär väl ligga uppe på hemsidan inom kort. Extra kul om man gillar groundhopping.

Nyss var jag hos Fan-TV och spelade in ett nytt EuroTalk, förresten. Det är inte dumt alls, det där programmet. Idag sa jag att det känns som den gamla ZTV-succén "Knesset", fast om fotboll - och det är en komplimang!

Nu ska jag till Råsunda. Tror på 1-1.

4 kommentarer:

JB sa...

Steves blogg är ett måste

Björn sa...

Jonas, du har ju glömt STJD!

Joakim Lindqvist sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Joakim Lindqvist sa...

Måste säga att EuroTalk var riktigt bra!

Aldrig sett förrän premiären förra veckan, men mucho bettro än de andra panelprogrammen man kan se på andra sajter. Du vet nog vilka jag menar. *host* Fotbollskanalen *host* Aftonbladet *host*

Keep up the good work! :D