lördag 23 augusti 2008

Meckig sändning

Märkliga matcher idag. Först hände det ingenting, sen hände det massor på övertid! Steven Gerrards 2-1-mål kom t.ex. verkligen som en blixt från den berömda klara himlen.

Aston Villa har släppt in fem mål på två matcher, och där har ni förklaringen till varför de inte kommer bli femma.

Tottenham... herregud! Kanske jag ska skicka ett SMS till Erik Niva?

Annars var sändningen rörig till tusen idag. Strömavbrott i studion ett par timmar innan sändningsstart, fel på bilderna från England på de matcherna jag skulle bevaka (precis när ALLT hände, dessutom) och så var min dator helt under isen och trollade bort sitt trådlösa Internet hela tiden. Jävligt irriterande, och då tappar man fokus i programmet också. Jag rankar min insats som en etta av fem. Nu blir det revansch i derbyt!!

Hull har fyra poäng redan! Helt otroligt.

6 kommentarer:

Anderson8 sa...

Först sitter man och är besviken över att tipset skiter sig totalt. Sen när Boro gör 1-0 på Liverpool skiner man upp igen (inte för tipset som då sket sig ännu mer) men för att Liverpool såg ut att i alla fall tappa 2 pinnar. Men vafan ska inte Gerrard komma in och förstöra lördagen!! Hopplöst. Man får tacka Hangeland som räddade kvällen med sitt mål mot Arsenal!

Christian sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Christian sa...

Tyckte inte det märktes några problem, det enda va väl att nåt ljud från studion(?) kom igenom lite kort när dom skulle sjunga på Anfield. Annars va ju det en helt perfekt lördag, Liverpool vinner och Arsenal förlorar.

Jack71 sa...

Apropå din fråga om förbundskapten så är min givna efterträdare till Lagerbäck förstås Hasse Backe men han var inte med bland alternativen?

Tycker ni skötte sändningen igår bra som vanligt förutom att Noras ljud strulade lite ibland....

Härlig dag då mitt LIverpool flytvann och Arsenal förlorade.

Tyvärr tror jag inte alls att ditt tips om att Liverpool ska vinna ligan kommer slå in då klubben för 17:e säsongen i rad misslyckats med att förstärka kanterna ordentligt! Robbie Keane är en bra förstärkning men det känns osäkert på hur Rafa ska använda honom när han säkerligen vill spela sitt 4-2-3-1 när Mascherano kommer tillbaka...

för övrigt måste väl canal + kunna fixa en ännu bättre bloggtjänst till dig eller att ni ändrar kommentarsfunktionen så att man inte behöver vara reggad på blogger för att ge kommentarer....eller så vill du slippa sådana vad vet jag? :)

http://jack71.blogg.se

Björn sa...

Alla som satt och såg Spurs-Sunderland märkte av tekniska problem. Både Spurs kvittering och Djibril Cissés härliga 2-1-mål kunde i alla fall inte jag se p.g.a. hackande bilder...

Joakim Aspelin sa...

Då kan du gissa hur man känner sig när man sitter och tittar på när Tottenham, som man under hela försäsongen fått höra ska sluta fyra, får stryk hemma mot Sunderland, och bilden hackar. Svårt att hålla sig från de fulare orden i det läget...