lördag 9 augusti 2008

Åh, så sköj

Jag tokgillar komikern Peter Apelgren. Karln är inte klok. Det här klippet visar hur man drar en liten rolig historia på endast fem minuter.

Apelgren ska vara med i "På Spåret" till hösten också, i par med Fredrik Lindström. Det låter som att det kan bli hur bra som helst. Av någon konstig anledning kom jag inte med som tävlande i år heller, men tror ni inte att min vän och kollega MARCUS BIRRO av alla jävla människor gjorde det!? Jag SMS:ade direkt och skällde ut honom. Han snodde ju fotbollsnördplatsen, som annars borde ha varit vikt åt mig. Som hämnd ska jag börja skriva poesi:

"På stryktipset brukar jag få två rätt,
nästa år vill jag vara med i På Spåret."

8 kommentarer:

gooner sa...

..o Blades torska i sista. bad day huh?

Jonas Dahlquist sa...

...och Wednesday vann samtidigt med 4-1.

johnnylogan sa...

birro...sjukt att hålla på en liga och inte på ett lag

Jonas Dahlquist sa...

Han håller på Roma.

Breahl sa...

Ja han håller på roma men även serie-A och han hatar PL. Jonas förklara annars hur han kan klanka ner på PL i varannan blogg han skriver? Jag menar varför skriver man ens något sånt här utan att vilja provocera?

"Det ger hopp när våra nya svenskar från andra länder vågar visa sin kärlek till Gli Azzurri och den italienska fotbollen. Mehmeti håller stenhårt på Inter. Det är så skönt med unga, modiga, djärva och kaxiga nysvenskar som inte är indoktrinerade med PL..."

Nä denna blogg är 100 gånger bättre och du är 100 gånger bättre, det enda han skriver om är hur bra serie-A är och att han har grus i skorna.

gooner sa...

offtopic:
Petter Stymne måste vara obildskönast i hela OS.
Vilken j-a musch!

Jonas Dahlquist sa...

Jag har alltid gillat Birro för att han är lite passionerad, har åsikter som han står för och för att han framför det på ett intressant sätt. Sen tycker han att italiensk fotboll är överlägsen och jag tycker mest om engelsk. Men va fan, det gör det hela bara roligare att tjafsa om i t.ex Eurotalk. Birro ligger alltid på pluslistan på den här bloggen.

Anonym sa...

Jonas!