fredag 8 augusti 2008

Framme i Ipswich

Då är jag och foto-Jocke i Suffolk för första gången i våra liv. Ingen hisnande upplevelse hittills, bland annat fick vi ett hotell som är beläget bredvid en rondell fem minuter från stan. "La dolce vita" i mediavärlden... Innan det flängde vi omkring i fyra timmar på Colchester Zoo och letade efter fåglar, lejon, en häst, en tiger, någon sorts tupp, en räksmörgås samt en räv. Räven hittade vi aldrig. Hur detta ska bli ett PL-lördagreportage vill jag ha gissningar på!

3 kommentarer:

Björn sa...

Ja, det måste ju nästan ha att göra med olika lags smeknamn... Shrimpers, Foxes etc. Vinner jag ett pris om jag gissat rätt? :)

Jonas Dahlquist sa...

Njaaaaeeee... Du, och några som mailat, är ruggigt nära! Men det är klubbmärken det handlar om, egentligen. Visserligen går det hand i hand ofta, men inte alltid! Kolla bara Sunderland eller Newcastle.

Anonym sa...

Jag vet!