onsdag 20 augusti 2008

Fantasi

Jag ligger just nu 129:a av 272 möjliga i min egen liga på premierleague.com - och det är jag nöjd med. Nu kommer klättringen att inledas! En rolig detalj är att mannen som ligger 272:a av 272 möjliga heter Marcus och jobbar på Canal+ kontor. Vi har slagit vad om två öl om vem som kommer att ha bäst resultat när säsongen är över. Herrejösses vad gott det ska bli.

Okej för att Sverige-Frankrike ska bli intressant att följa ikväll, men jag är mer spänd på Fabio Capellos England mot Tjeckien! Han måste nog ha en seger för att det inte ska börja gnällas direkt...

4 kommentarer:

henke sa...

Själv så låg jag på 90.000 plats totalt innan Chelsea matchen, tappade sen till 550.000... Varför tog jag inte med nån från Chelski? Känns dock skönt att höra att jag ligger en bit före Bloggaren själv!

Jonas sa...

jag kommer nog komma sist... allt pågrund av att jag fick för mig att göra en massa transfers mitt i natten och var för trött för att orka se alla meddelanden som poppade upp.... -20p direkt.. man tackar :)2

Mange sa...

Man f å r inte använda uttryck som "herrejösses" i din ålder. När du passerat 55 är det kanske ok. Eller om du blir extremt kristen på momangen! ;)

Plats 26 ligger jag i din coola liga, men det är väldigt tajt race. Blir en kul säsong.

Unknown sa...

T-benet: Kolla in plats tre byatch.

/Lil' Oraklet