fredag 15 februari 2008

Vinnare

Rätt svar på frågorna om snabbast/söligast till 50 PL-mål var Andy Cole och Trevor Sinclair. Vem som satte vilket rekord utgår jag ifrån att ni fattar. Förste man med rätt svar var Jens Persson i Stockholm, men bördig från Helsingborg. Han får en bok. Det roliga med att just Jens Persson vann är att han var praktikant på Canal+ för något år sen! Jag var hans handledare... Jens (som genom praktiktiden gick under namnet Jöns Jönsson på grund av sitt skånska ursprung) passade på att krydda sitt korrekta svar med kommentaren: "Något lärde jag mig väl av dig", och det var så snällt att jag nästan fick en tår i ögat. Kalla det nepotism om ni vill, men han var snabbast och därmed är han en värdig vinnare.

Snart blir jag utsläppt från BB, så nu i helgen ska bloggen vara uppe i full styrka igen. Hemma ligger DVD:er med ManU-ManC, Chelsea-Pool och Arsenal-Blackburn. Det är bara att jobba ikapp - man får inte sunka ihop!!!

1 kommentar:

gooner sa...

Chel$ki - Pool behöver du verkligen inte se. Det var inte fotboll.
F.ö lärde jag mig på min nyligen avslutade resa av min bäste väns vän, scousern Keith, på Evertonhaket Tomas Frost att Liverpool F.C från början (och fortfarande men inte så alls så utstuderat) var ett protestantiskt lag medan Everton var katolskt. Detta förefaller ju intressant med tanke på LFC förknippning med Celtic.