torsdag 24 januari 2008

Nio av tio + tröjtävling

Den här länken till en liten quiz på skysports.com var ganska kul. Den hette "Swedes who have played in the Premier League". Jag fick 9 av 10 rätt på "Hard". Kände inte igen nummer nio, vilket jag självklart borde ha gjort.

Kommer ni ihåg tävlingen där jag lottade ut tröjor, förresten? Nu har den första av vinnartröjorna anlänt. Den andra vet jag inte vart den är, men den dyker säkert upp snart. Jag skickar tröjan till Tobias Bäckström, som ville ha en vit Arsenaltröja (andrastället) med nummer 5 Touré på ryggen. Teddie Kindahl får vänta lite till på sin Arsenaltröja (tredjestället) med nummer 4 Fabregas. Kan ni två vara vänliga och skicka era adresser, förresten? Har tappat bort dem i mailkorgen.

4 kommentarer:

Mange sa...

Jag gissar att du missade Limpar, eftersom du inte gillar Everton ;)

Jonas Dahlquist sa...

Nej, jag såg inte att det var Rolle Nilsson.

cerpin taxt sa...

Trevligt quiz.
Själv fick jag 8 av 10.
Bommade Brolin. Kanske inte så konstigt vid närmare eftertanke...

Magnus sa...

Fick åtta rätt. Bommade både Rolle Nilsson och Linderoth. Tyckte Rolle var Allbäck, sen var man låst vid det.

Bra blogg, förresten.