måndag 17 maj 2010

Samma mamma

11 kommentarer:

Mange sa...

Grymt bra! :)

Anthony sa...

TASKIGT!! Stackars Gattuso :(

Unknown sa...

äntligen en klockren

Jonas sa...

Inte bara till utseendet de är lika, påminner en hel del om varandra som spelare också. Mycket snack och lite verkstad..

Oskar sa...

Jag hoppas du gjorde en mental notering ang. Diego Forlán och Michael Boltons familjeband som jag påpekade för några inlägg sedan. Andra bubblare jag funderat på den senaste tiden:

Joakim Wulff-Bosse Parnevik
Jonas Eriksson-Björn Granath
Julio Cesar-Vince Vaughn
Steve Bruce-Christopher Walken (men den stal Anrell, utan att ge mig cred, härom året)

Jonas sa...

tror jag har tipsat om den förut, men jag drar den igen med tanke på CL-finalen.

Ivica Olic - Daniel Craig

Linhem sa...

Micky Quinn - Peter Dinklage

Neville Southall - Cliff från Cheers(John Ratzenberger)

Jens Lehman - Xavi Valero

Anonym sa...

Det finns en stor skillnad på dem, Gattuso är en Man!

Filip sa...

Gary Megson - Toby i amerikanska The Office

Jonas Dahlquist sa...

Förslagen är många och bra - jag sammanställer i ett inlägg om en stund.

Oscar sa...

Thiago Silva och Per Morberg. Likheten finns där, lovar!