torsdag 3 december 2009

The juggler

Som ni eventuellt noterade om ni tittade på mina bollkonster i promon för "Rule Britannia" så är jag inte riktigt fullärd. Därför ska jag och foto-Jocke ta oss till södra London idag för att träffa Billy Wingrove, en av världens främsta Freestyle Footballers. Karln kan göra precis vad som helst med en boll, vi får väl se om han är så bra att han kan lära mig några trick också...

Annars har det varit en bra resa hit till England. Vi har hunnit med allt vi skulle göra och lite till, framför allt var det kul att spela in en massa promos till mitt program. Vi står inte bara framför Elland Road och jonglerar, jag gjorde även en fantastisk insats när jag stod och vrålade "Rule Britannia"-sången i en telefonkiosk. Folk skakade på huvudet rätt rejält när de gick förbi, kan jag säga.

Hemfärd sent ikväll, sen ska jag lämna sonen på dagis imorrn bitti innan jag måste hämta en hatt (ni kommer att förstå varför när ni tittar på Canal+ klockan 19.00 imorrn kväll) och efter det är det full koncentration på förberedelserna inför premiärprogrammet.

6 kommentarer:

Michael sa...

tyckte du och jag var ungefär lika bra på det där med att trixa med bollen.. men snart får du återuppta "Från A till Ö" igen för det är snart 2 månader sen sist. du kanske har glömt det?

henke sa...

Grymt peppad inför imorgon! har längtat efter ett program där du står mer i centrum, då jag tror att det kan bli en vinnare.

Röstade för övrigt på dig som årets bloggare på guldskölden, trots dippen du hade under din sydamerika turné...

Anonym sa...

Jag jobbar till kl 23 ikväll, går programmet i repris eller kommer det upp på webben?

Jonas Dahlquist sa...

Jodå - repris 00.00 inatt och sen även klockan 11.00 imorrn.

Stefan sa...

Varför visas inte programmet på C+Sport1/SF om man tittar via boxer? Detta är skandal, slipper helst Lasse Åberg, vill hellre se på kvalitetssport som vanligt!

Tjille sa...

Jag missade tyvärr programmet så nu undrar jag givetvis om det finns nån möjlighet att se programmet i efterhand?