torsdag 10 december 2009

I know nothing

Nyss hemkommen från en jullunch med några Canal+kollegor och lite andra människor från övriga Stockholmsmedia. Gott och trevligt som sig bör, Ulla Winbladh är en Stockholmsklassiker!

Många verkar ha frågor om Premier League-rättigheterna, och ni är ett par stycken som har mailat mig eller undrat i kommentatorsfältet. Jag kan ärligt säga att jag inte har en aning om vad som händer, det där sker så långt ovanför mitt huvud att jag känner mig som Aaron Lennon i en nickduell. Bara att avvakta och se vad som händer, helt enkelt.

I det förra inlägget länkade jag till det första Rule Britannia-avsnittet, men sen ändrade någon spjuver adressen till Rule Britannia-sidan. Därför fungerade länken inte under gårdagskvällen. Nu fungerar den igen.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Du som vet allt... har Aaron Lennon någonsin gjort ett nickmål förresten? :)

empD sa...

Tack för ett bra program! Vore trevligt om det kunde införas en spolningsfunktion bara. Min webläsare la av halvvägs in, visserligen fick jag se det trevliga program två gånger men lite segt var det.

Anonym sa...

tjena jonas. Saknar dig i eurotalk lite ibland ungefär sådär en gång i veckan saknar jag dig :D.. Måste säga att du är en skön kille som kan jäkligt mycket om fotboll och jag är sketa rädd nu att C+ förlorar rättigheterna till PL. Världens bästa liga måste ju finns på Sveriges iallafall bästa sportkanal.

Jonas vad ska du hitta på om de förlorar rättigheterna?

P.s Att jämnföra Canal + med Viasat är som jämnföra Dig med Bosse Petterson och Zlatan mot Nathan Paulse.

Anonym sa...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportitv/article6268019.ab

Anonym sa...

Är det inte Rule Britannia ikväll eller? :O

Martin sa...

Hej Jonas!

Kan inte du fixa så att David Wilson (tränare i Ljungskile förr) kommer till studion på Rule Britannia någon vecka? :)

Han är ju scaout åt Aston Villa nu och har spelat i Manchester United.

Han har ju en grym Premier League koll :)