lördag 12 september 2009

Turist i England

För ovanlighetens skull befinner jag mig i England utan att jobba. Jag är just nu i Liverpool, men senare idag bär det av mot Manchester för att se City vs Arsenal.

Gårdagen ägnades åt hederlig turism, då jag och mina tre kompisar stod och fotade Beatlesklubben The Cavern och sånt där. Vi har grymt roligt, hur som helst - och idag är det tonvikt på fotboll eftersom vi ska gå på någon pub direkt efter besöket på The Eastlands för att se Spurs-Man Utd. En helt perfekt semester, om ni frågar mig.

Vi får se om det dyker upp någon matchrapport eller dylikt här, men om det inte gör det så vet ni vad ni ska skylla på. De här förbannade pubarna som ligger överallt och är så trevliga och inbjudande...

3 kommentarer:

henke sa...

Skriver du något positivt om Adebläyor efter den här matchen blir jag besviken alltså. Fan vilken jävla skitdag. aaaah, suuuck

Anonym sa...

Man är nog lite speciell om man tycker att en fotbollsweekend i England är "perfekt" semester för en snubbe i din situation Jonas.. haha

Sorgligt att Spurs som vanligt föll ihop. Men det är inte mot United vi vinner ligan.

Langham sa...

Ett par dagar i England går alltid hem.
Den typen av semester är alltid den bästa semestern. Alltid och oavsett.