måndag 13 juli 2009

Sommarlov på riktigt

Gårdagens mycket underhållande 3-2-match mellan Helsingborg och Elfsborg innebar att jag officiellt nu går på semester. Nu är det ju så att jag inte riktigt kan låta bli att jobba under semestern, så det blir en del bloggande ändå - om än i lugnare takt än vanligt.

Det är ganska märkligt med mitt jobb, egentligen. När jag är ledig så jobbar jag en hel del, å andra sidan är jag ledig en hel del när jag jobbar.

Den 3:e augusti är jag tillbaka till hundra procent, innan dess ska jag besöka Lund, Tjörn, Särö och Aldeburgh utanför Ipswich. Sen ska jag försöka vara hemma mellan varven också. Dessutom måste jag börja planera för min och foto-Jockes första reportageresa till England för säsongen. Vi drar den 10:e augusti. Jag tänker bland annat försöka ha en inkasttävling mot Rory Delap, och tycker själv att jag bör ha en bra chans.

1 kommentar:

Douchebag sa...

Ha en trevlig semester! Jag ser mycket fram emot vad kommande säsong har att bjuda på.