tisdag 21 juli 2009

Ny säsong, ny fantasyliga

Det gick inte något vidare för mig i Fantasy Premier League 2008-09, men jag skyller på att jag var i Centralamerika under tre månader och hade begränsad tillgång till dator, och därmed inte kunde göra byten när det behövdes.

2009-10 har jag inga såna resor inplanerade, så nu känner jag mig själv som favorit till att ta hem hela ligan. Ni klickar här för att komma till http://fantasy.premierleague.com, och koden till min liga är 344241-82438. Precis som förra säsongen är ligans namn TTIAO - IIN, vilket ju är bloggens initialer.

Jag kör med John Terry som kapten i första matchen, och eftersom jag tror mycket på Wigan till den här säsongen får de också med ett par lirare. Torres på topp är en självklarhet.

Kom igen nu, var med i ligan och bli hjälte på bloggen i slutet av maj!

3 kommentarer:

Padde sa...

kostar det något att spela?

Joakim Lindqvist sa...

helt gratis

J sa...

Local Heroes FC anmäler sig!