torsdag 25 juni 2009

Dubbelarbete

Som om det inte vore nog med att jag står i Premier League-lördagsstudion varenda helg, kommenterar matcher då och då, jobbar som reporter på Allsvenska matcher och hoppar in som programledare på hockeymålkavalkadprogrammet Målextra emellanåt - nu har jag även börjat komplettera bloggandet för Canal+ med att videoblogga och komma med speltips för ett spelbolag. Ni som inte gillar att journalister jobbar med annat än just journalistik behöver kanske inte klicka på den där länken, men personligen tror jag knappast att det kommer att påverka vad jag säger i PL-lördag eller vilka frågor jag ställer till, exempelvis Sixten Boström, innan Örebro-Kalmar. Jag hade förresten dubbelarbetarnas dubbelarbetare Trond Sefastsson som lärare på journalisthögskolan, så det är inte konstigt att det smittar av sig till eleverna...

Inga kommentarer: