onsdag 13 maj 2009

I-N-G-E-N-T-I-N-G

Sitter och förbereder mig inför Wigan-Man Utd och går igenom en massa statistik och nyheter, och jag måste säga att jag sällan eller aldrig har varit med om en match som är så klockrent avgjord på förhand. Det finns verkligen inte ett smack som talar till Wigans fördel. Jag har försökt att hitta något litet som kan tala mot United, så att man kan säga "men United får se upp, för Wigan har minsann..." eller nåt i den stilen, men jag hittar fanimej inte ett dugg.

Bara för det så lär väl... nej, visst vinner United.

9 kommentarer:

Christian sa...

men United får se upp, för Wigan har minsann hemmaplan!

Jonas Dahlquist sa...

...där de har förlorat två av sina fyra senaste matcher.

Unknown sa...

Men United får se upp, för nu ligger de under med 1-0 i 58e minuten.

Jonas Dahlquist sa...

...men nog fan vann de ändå.

Sean Dundee sa...

The damned united...

J sa...

Ja, Carrick avgjorde i 86:e och Wigan pressade dom bra i första så inte var det någon promenad seger inte. Men visste att likväl skulle dom vända. Dom kommer ju alltid tillbaka. Tyvärr.

Douchebag sa...

Vad kan vara ett korrekt straff för Com Hem som återigen såg till så att jag inte kunde se en United match?

Stryk? Stening? Deportering? Gå på plankan?

Anonym sa...

Comhem har verkligen visat sig från sin bästa sida senaste veckan.

max sa...

Com hem vi börjar om igen..