onsdag 27 maj 2009

Bäst av alla

Klockan är inte ens 11.00 än, och detta är mitt fjärde inlägg för dagen! Det kan ni tacka uppfinningen "dagis" för. Plötsligt har jag hur mycket tid som helst att blogga efter att ha sprungit omkring i lekparker hela våren och i centralamerikanska länder halva hösten.

Eftersom Premier League-säsongen är färdigspelad är även fantasyligan TTIAO-IIN avgjord. Vinnare blev laget FC Owl Farm med Henrik Aronsson som manager. Han skrapade ihop 2178 poäng, 103 poäng mer än Jesper Edlunds lag "El Niños". Själv hamnade jag på en hedrande 153:e plats med 1636 poäng. Det var till slut 331 personer med och tävlade - och det tycker jag är helt bisarrt många. Vi kör väl en liga igen till hösten, va? Då ska jag komma topp 100 åtminstone.

Jag lovade i ett svagt ögonblick att vinnaren skulle få komma på studiebesök på en sändning. Henrik - ta dig till Stockholm på en lördag i höst, eller åk till en arena där jag är reporter på en Allsvensk match så får du "The grand tour". Sen går vi och tar en bira efteråt.

2 kommentarer:

Mange sa...

Självklart kör vi en liga till hösten! Då ska jag vinna!

Vad blir nästa års pris? En helg i en fjällstuga med Dahlqvist, Fjellström och Hegerfors? Nästan som att ha en orgie med tre av världens snyggaste tjejer - fast på ett helt annat sätt...

Jonas Dahlquist sa...

Det där får stå för dig...