tisdag 3 mars 2009

Klubbmärken galore

Jag anade att det förra inlägget skulle få igång er! Det har smattrat på rätt så fint i mailboxen idag. För att ge lite extra krydda åt alla som undrar var "deras" egna favoriter tog vägen kommer här de fyra som 'bubblade' och var nära att komma in på listan. Vi börjar med de som är snygga, men inte tillräckligt snygga för att komma in på Topp 7:


Här har ni dessutom de fyra som var närmast att placera sig bland de fyra fulaste, men de klarade sig undan med ett nödrop:


Fortsätt gärna att komma med era åsikter, det är bara skojigt att se att ett sånt här ämne engagerar så många!

Min kompis Packe, som för övrigt har lovat att vara med och "tävla" genom att designa ett emblem till bloggen, mailade in ett helt annat engelskt klubbmärke, som jag tycker mig känna igen från någonstans...

Jag vet inte vad det är, men rent instinktivt gillar jag inte Chiswick Homefields FC ett dugg.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Allt som för tankarna till den Allmänna idrottsklubben gör väl de flesta lite illamående...

johan sa...

Jonas, hur får man tag i dig!?

Jonas Dahlquist sa...

jonas.dahlquist@canalplus.se fungerar finfint!

Unknown sa...

Fan, jag gillar Herefords med maffiga kossan på. De tär ju typ det enda man förknippar med orten.

För övrigt saknar jag tuppen på basketbollen på fulast-listan...