torsdag 5 mars 2009

Alla vill veta var du köpt din tröja

Efter att ha klagat på folks utstyrslar i de senaste två inläggen kan det vara på sin plats med två länkar till ställen där man kan köpa sig fina tröjor.

Classic Football Shirts har en jäkla massa att välja mellan. Det är inget nyproducerat, utan vintagegrejor. En del väldigt dyrt, en del mindre kostsamt. Jag har köpt en gammal Alan Shearer-tröja härifrån, som jag tänkte få signerad när jag springer på honom i England. Om jag nu gör det.

Sugen på Fulhams bortatröja från säsongen 1990-91 (när de låg i gamla division III)? Svarar du "ja" på den frågan är du lite knäpp.

Toffs är också experter på gamla tröjor och klubbjackor, men deras saker är nyproducerade. Härifrån har jag skaffat mig en mycket vacker Sheffield United-tröja. Den får jag inte ha på mig för min flickvän eftersom hon tycker att alla fotbollströjor är hysteriskt fula.

4 kommentarer:

gooner sa...

Be a man dammit!

Jonas Dahlquist sa...

Man ska välja sina krig...

t-bear sa...

Kom igen nu, lägg upp en bild där du poserar i komplett Sheffield U-matchställ!

Mange sa...

Precis, man ska välja sina krig. Och just därför måste du ha fotbollströjor på dig oftare. Se så... lägg upp bilder på dig med fotbollströjor!