måndag 5 januari 2009

För eller emot

Liverpools gråa bortaställ verkar vara säsongen 2008-09:s hetaste debattämne. En del mailar in och undrar varför Pool vill ha på sig ett ställ som för tankarna till den tyska tredjeligan 1996, medan andra mailar in och hyllar denna gråa mundering till skyarna and beyond.

Lika snyggt som förr i tiden eller lika fult som förr i tiden? Meningarna verkar gå isär...

Omröstningen här på bloggen visade att det var det överlägset mest illa omtyckta reservstället i Premier League, men med tanke på hur många som har mailat in och klagat på resultatet får jag anordna en omröstning om det snyggaste bortastället också. Den kommer inom kort.

Övrigt:

Wayne Bridge till Man City. Abu Dhabi Group spänner verkligen musklerna omgående.

West Ham för en vecka sen: Alla spelare i truppen är till salu för rätt pris.
West Ham idag: Scott Parker är inte till salu.

Danny Welbeck har inte någon lätt konkurrens i Man United (Tevez, Rooney, Berbatov), men de gånger han får visa upp sig gör han verkligen något bra av det. Han ska bli intressant att följa!

Henke till Marseille tror jag inte på. De har väl ingen innebandysektion?

4 kommentarer:

Christian sa...

Vissa kanske tycker att Liverpools gråa är fula. Men dom är nog bara rädda för att Liverpool inte har haft gråa bortaställ (som det heter i TV) sen Glenn Hysén spelade i Liverpool.

t-bear sa...

Grått är alltid fult! Det är ju så... grått.

Dina innebandykunskaper visar sig åter vara bristfälliga ;)
Marseille verkar gå som tåget i franska ligan
http://www.francefloorball.com/spip.php?rubrique65

Unknown sa...

sluta.
Ditt West Ham-hat lyser igenom.

Hur känns livet i The Championship? Nej just det, det var ju West Ham's fel.

Jonas Dahlquist sa...

Mina två första matcher i England såg jag på Upton Park, och sen dess har jag varit där ytterligare ett par gånger (fast aldrig i jobbet). Jag hatar inga lag, utom möjligen Marseilles Innebandylag...