torsdag 18 december 2008

Årets... del III

Den tredje delen av 2008 års bokslut avhandlar det smalt avgränsade området "Blandat".

...kinamat: Mrs. Ho's vid Hornstull. De har oxfilé i någon sorts svart bönsås som är bland det godaste jag har ätit.

...stölder: Mina. Av Martin Tylers kolumn på Skysports.com. Många av statistikgrejerna på den här bloggen hittar jag där. Den är lysande nördig!

...turistland: Guatemala tar lite otippat hem den titeln. Var där i fem veckor och hade det strålande bra.

...tredje gången gillt: Jag har inte snusat på tre månader nu... den här gången kanske jag lyckas sluta på riktigt.

...bar: Det ligger en jäkligt bra på samma gata som tågstationen i Newcastle som jag och foto-Jocke har häckat på ett par gånger under 2008, men jag glömmer alltid bort vad den heter. När det är Happy Hour avgör en slumpgenerator vid kassan om man får betala hela beloppet, halva beloppet eller om man får det man har beställt helt gratis! Jocke får av någon anledning alltid "gratis" när det är hans runda, jag får alltid betala fullt pris. Livet är orättvist.

...nöje: Det finns inget roligare än somrar med stora mästerskap. Så är det bara. EM 2008 var, precis som väntat, jäkligt skoj att följa! Trist att det är ett ojämnt år nästa år.

3 kommentarer:

Batman666 sa...

Du har ju Confederations Cup nästa sommar!

Även om det inte kan jämföras med EM eller VM, så är det en helt okey fix för min del iaf.

Sedan sommaren 2010 VM, 2011 Copa America, 2012 EM och 2013 slipper vi en turnering för att jorden går under December 2012...


Yeah Right! :P

Unknown sa...

Några tankar om styrelseavhoppen i Arsenal?

Själv blir jag mörkrädd på tanken på ett övertagande från Uzbekens sida.

Hellre en livstid utan titlar än att vara lekstuga för någon som vill spela Football Manager på riktigt.

gooner sa...

Mrs Ho?! Priceless...