tisdag 30 december 2008

Nitisk domare

En mycket förvirrad Crystal Palace-supporter (som tyvärr råkar vara min chef) mailade en länk till ett videoklipp med en domare som... tjaaa... jag vet inte vad man ska säga att han är, men "nitisk" är ett ord som dyker upp. Kolla här bara.

"Helt sjuk i huvudet" är ett annat begrepp man kommer att tänka på.

Det jobbiga med att ha en Crystal Palace-chef är att det inte är ett dugg otroligt att Sheffield Utd och just Crystal Palace kommer att stöta på varandra i ett Premier League-playoff i slutet av maj. Snacka om frostig stämning på redaktionen när Blades vinner på straffar...

Jag har även en annan chef, som är chef över chefen, och han håller på Chelsea.

3 kommentarer:

Joakim Lindqvist sa...

Det är väl ofta så, att de riktiga översittarna håller på Chelsea. Kommer ihåg när Arsenal och Chelsea möttes i FA-cupfinalen och Freddie avgjorde, då var det bling-bling och juveler på den blå sidan och blåjeans och härdad hud på den röda sidan. Iallafall enligt kommentatorn...

Den här domaren påminner lite om killarna som dömde en handbollsmatch mellan typ Kuwait och Korea (eller nåt i den stilen). Domarna hade fått pening för att blåsa av det ena laget och det såg riktigt roligt ut, med dubbelstuds i varje kontring och fasthållningar som inte fanns. Kan tyvärr inte hitta det på Youtube. Någon som hittar det får en guldstjärna i protokollet.

EvenSteven sa...

Hej Jonas... Jag behöver din hjälp!!! Jag vet att Dennis Wise var utlånad till en svensk klubb 1985 men jag vet inte vilken???

HJÄLP???

Gott Nytt År

Unknown sa...

Genom en liten Googlesökning så hittade jag att det var Grebbestads IF. De lånade Dennis Wise och Sean Priddle.
http://www.grebbestadsif.se/nyhet.asp?nyhet_id=209