fredag 5 september 2008

Nästa reportage

Nu ska jag och foto-Jocke iväg till When Saturday Comes redaktion för att prata om engelsk fotbollsjournalistik. Som ni vet tycker jag att WSC är den klart bästa fotbollstidningen i England. Initierad, humoristisk och alltid med en poäng. Jag rekommenderar den starkt!

Musikreportaget blir toppenbra, tror jag. Tack alla ni som bidrog med låtnamn till lagens inmarscher.

Annars har jag ägnat morgonen åt att köpa en videokamera på Internet. Jag är inget teknikfreak, men jag längtar ENORMT mycket på att den ska dyka upp i brevlådan någon gång i nästa vecka... Till våren kanske detta innebär att det kan läggas upp små videosnuttar här på bloggen från reportageresorna.

2 kommentarer:

Anderson8 sa...

Det första klippet du lägger upp kan ju vara det klippet då du står utanför Old Trafford och sjunger "simply the best" i maj 2009 :)

Jonas Dahlquist sa...

Ingen fara - de vinner inte ligan har jag ju sagt. De ser för tunna ut framåt... (OBS! Det sista var ironi!)