lördag 1 mars 2008

Vindögd

Idag ska jag försöka titta på Arsenal-Aston Villa och Fulham-Man Utd samtidigt, plus att jag är lite intresserad av om Chelsea kan spöa min farsas favoritlag West Ham igen. Förra gången West Ham vann mot Chelsea var det för övrigt farsans favorit Paolo di Canio som gjorde enda målet. Dessutom vill jag se om Sebastian Larsson kan upprepa bedriften mot Tottenham, han gjorde ju ett av säsongens snyggaste mål senast lagen möttes.

Alla matcherna börjar 16.00 - alla matcherna kommer att finnas på TV-skärmar i Premier League-lördagstudion. Jag kommer att vara vindögd...

I vanlig ordning vill jag bjuda på lite lyteskomik - här kommer därför mina tips inför eftermiddagen:

Arsenal - Aston Villa 3-1
West Ham - Chelsea 1-2
Derby - Sunderland 0-2
Newcastle - Blackburn 1-2
Birmingham - Tottenham 0-1
Fulham - Man United 1-4
Middlesbrou - Reading 0-0
Man City - Wigan 2-0

Får jag mer än sex av åtta tecken är det bra.
Får jag in mer än två rätta resultat är det bra.

Annars kommer mitt huvud hänga av skam.

1 kommentar:

Mange sa...

Hänger huvudet? :)