fredag 7 mars 2008

Bloggetiketter

Nu när jag hållit på med bloggen på allvar i lite mer än ett halvår så har jag börjat summera min insats på Internet så här långt. Det är lustigt att man kan bli nostalgisk över saker som skrevs för mindre än fyra månader sen, men kan Wayne Rooney ha hunnit med att skriva(?) två självbiografier 22 år gammal så kan jag banne mig vara nostalgisk över gamla blogginlägg också.

Vissa etiketter har inte använts på länge. Jag tänker på "He's on the Phone" (där jag ringer upp någon intressant typ), "Proffskollen" (där jag ser hur det går för våra mindre kända utlandsproffs) samt "Tre bra - tre dåliga" (den här bloggens egna inne/ute-lista).

De tre närmsta inläggen kommer därför att höra hemma i dessa respektive etiketter. Jag tror att jag ringer Henrik Rydström och intervjuar honom, sen söker jag på Björn Runström, Mikael Dorsin och Goran Slavkovski på nätet, och sen avslutar jag med att lista folk jag gillar och ogillar. Jepp, där har ni de närmsta dagarnas bloggande. Men nu ska jag till barnavårdscentralen med Alvar, 26 dagar, för att kolla vikt och längd (hans, alltså). Sen ska jag till restaurang Magasinet i Vaxholm för att hälsa på mina kompisar Robban och Rogge. Ibland går Fantomen på gatorna som en vanlig man...

1 kommentar:

öjan sa...

Jag ser gärna lite drömelvor med begränsningar.