onsdag 26 mars 2008

Annat att göra

Ingen högfrekvent bloggdag idag - detta skrivs från en sändningsbuss utanför Cloetta Center och vi väntar på att semifinal 2 mellan Linköping och Färjestad ska börja. Jag har dock satt min härliga digitalbox därhemma på "rec", så imorrn bitti ska jag kolla Sveriges hemmamatch på Emirates Stadium. Fotbollsvärlden blir verkligen allt mer internationell.

Var nyss i Norrköping och träffade lagkaptenen för IFK, Mikael Blomberg, på hans jobb(!). Han säljer bilar. En sympatisk kille som verkade ha ungefär samma åsikter om Allsvenskan som jag, alltså är han väldigt vettig.

Mer bloggande imorrn, om jag får tid. Jag utlovar redan nu en ny "dagens klubb" under morgondagen.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas det blir nått när du spelar in fotboll från Wembley. Matchen går nämligen på Emirates :-)

Erik Stålhandske sa...

Varför så mkt snack i dagens hockeysänding om HVs 1-0 mål? Falken gör ju ingen sparkrörelse och det är ju det som är det avgörande. Vet att du inte var där man du kan ju infoa dinna kollegor.

Grym blogg!

Jonas Dahlquist sa...

Helt rätt mgren, den spelades på Emirates - Wembley hade etsat sig fast i min hjärna av någon anledning... jag ändrar.