måndag 4 februari 2008

Dåtidens framtid såg annorlunda ut

Årsskiftet 2001-02 var Canal+världen helt okänd för mig, och jag hade massor av olika förhoppningar och förväntningar. Många av dessa har blivit verklighet, men massor av saker har också blivit helt annorlunda än vad jag ens kunde drömma om.

Nu har dock ringarna vridits till max så de bildar ordet FLAX plus att volymratten vridits upp på 11, och och jag har svårt att se att det ska kunna bli större än detta:

Det finns en Facebook-grupp om mig.

Jag vet inte vad jag ska göra med den, men jag har den i alla fall. Vilken start på veckan!

Ni som fixar var uttrycken 'volymratten till 11' respektive 'vrid ringarna till max...' kommer ifrån kan få bonuspoäng. Kommentatorsfält finns på http://fotbollsreportern.blogspot.com och där kan ni komma med era gissningar!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Volymratten till 11 är ju iaf från underbara "Spinal tap" det andra känner jag inte igen. Tack för en bra blogg!

Jonas Dahlquist sa...

Otroligt, jag hann knappt ens skriva klart inlägget innan det första svaret hade kommit!! Jag känner mig som Alex Schulman! Som en sport-Alex Schulman som inte är lika rolig.

olle sa...

Vrid ringarna till max är väl en formel för att aktivera Bobos magiska kikare

max sa...

Vad heter gruppen?