fredag 4 januari 2008

Största värvningen...

...under detta öppna januarifönster är att Derby köplånat Danny Mills från Man City. Inga jätteaffärer hittills, alltså. Något säger mig att det får dröja till efter helgen innan det rasslar till ordentligt!

Jag gissar ett par övergångar här, vi får se om jag får rätt.

Johan Elmander till Tottenham
Dimitar Berbatov till Man United
Amauri till Man City
Mark Bresciano till Man City
Gilberto Silva till Juventus

Sen måste Chelsea köpa något också. Gärna offensivt. Kanske Crouch?

4 kommentarer:

pedro sa...

du tror inte att Anelka går till Chelsea? Crouch lär väl gå till Newcastle eller spurs om dom säljer Berbatov

Benisi sa...

Ashton till Newcastle
Savage till Sunderland
Bent till West Ham! (om Defoe skriver på nytt kontrakt
Fred eller Kanoute eller båda till Tottenham
Berbatov till United (Brown går åt andra hållet)
Heinze till Liverpool
Och givetvis Anelka till Chelsea

Jonas Dahlquist sa...

Crouch känns inte som en Ramos-spelare. Han kan även gå till Newcastle, men jag tror på Crouch till Chelsea och sen lånar Chelsea ut Pizarro till (typ) Newcastle. Anelka till Chelsea är det massa snack om, men man vet aldrig med Anelka.

gooner sa...

Jag tror 16-årige Neve Rheardof kommer från Boca Juniors till Arsenal för runt en mille £.