onsdag 23 januari 2008

Kommentatorer

Det är inte bara jag som bloggar, tydligen. Det finns även andra människor som gör det. Eftersom just DU sitter och läser den här bloggen kan jag tänka mig att du kan vara intresserad av att kolla in följande kommentatorers hemsidor också:

Anders Fredriksson
Jesper Hussfelt
Petter Johansson

Här kommer lite bonusinfo om var och en av dessa herrar:

Anders: Är så snål att han ringer upp och lägger på innan jag hinner svara när jag är i England, detta för att jag ska ringa upp honom istället. Har otroligt sjuk humor och är kunglig på imitationer, framför allt av våra chefer.

Jeppe: Har en Youtube-länk till Sheffield Utd-hymnen "Greasy Chip Butty" på sin hemsida, jag ska bjuda honom på en bira någon gång på grund av det. Annars håller han på Man City, eller åtminstone höll han på dem innan Svennis tog över. Nu vet jag inte. Duktig på musik.

Petter: Har en gång sagt att Romas Philippe Mexes "...måste vara en av Serie A:s snyggaste mittbackar" rakt ut i sändning. Otroligt kul. Petter är, precis som de flesta kommentatorer, flygrädd. Varför detta är en så vanlig kommentatorsåkomma vet jag inte, men det är så. Själv är jag inte ett dugg rädd för att flyga, däremot är jag livrädd för att krascha.

Inga kommentarer: