söndag 6 januari 2008

Frågans svar

Det är Tottenham som har släppt in 19 mål efter fasta situationer i ligan. Överlägset flest av alla.

Ledley King saknas förstås, men jag hade inte varit imponerad även om han var frisk. Young Pyo-Lee petade Erik Edman och jag har svårt att se varför. Pascal Chimbonda känns som en säkerhetsrisk vart han än spelar. Michael Dawson är lika jämn som en grusväg i Surinam och Younes Kaboul... herregud... Younes Kaboul är fysiskt stark och allt sånt där, men jag undrar om han kan någonting om positionsspel? Kaboul är Premier Leagues svar på Jimmy Dixon.

Aston Villa och Birmingham är ur FA-cupen. West Brom fick bara 1-1 mot Charlton och tvingas till omspel. Det känns som att Englands näst största stad inte bryr sig om världens äldsta turnering.

3 kommentarer:

gooner sa...

ja det var ju snarast en retorisk fråga...

öjan sa...

Det sägs att Dave Kitson varit i Birmingham och föreläst.

DeeZ sa...

Tjena jonas!!
Vill börja med att säga att jag är en trogen läsare av din blogg och att gillar den skarpt=)
Mycket lika åsikter i det mesta!

Vissa titta på Christano Ronaldo andra på Paul robinsson!
Jag tittar ofta på Paul för jag får alltid ett gott skratt varje gång=)

Håller med dig om att backlinjen är nattsvart men den blir ju inte bättre av att man har världens sämsta målvkat i målet.
Det är lika kul varje gång Tottenham spelar, man bara väntar på det där osäkra, klumpiga agerandet av ska komma. Ta han ett skott är de för att de råkade skjuta på han, ofta lyckas han ändå gör en tv räddnign när mening var att akta sig för bollen för att han var rädd.

Tottenham kan lika väl lägga en västa på marken, den hade fan tagit mer eller hänga upp en slipps i ribban!

Ps. tycker även ramos ska sattsa med på Tom Huddelstone, vilken speluppfattnig, tillslag!!!
Eller vad säger du?=)

Go natt