torsdag 6 december 2007

Sista resan...

...till England på ett tag sker på onsdag-fredag. Sen är det ju jul och sen har jag lovat att vara hemma när mitt första barn föds ca: en månad efter nyåret, så då blir det inget England. Jag vill ICKE sitta på en motorväg mellan Leeds och Barnsley och få ett samtal från BB!

Hoppas på svensktema under 2007 års sista Englandstripp. Mer säger jag inte. Ni får se nästnästa helg om jag lyckades.

Nu har jag målat om och tapetserat ETT rum hemma. Cirka 15 kvadrat stort. Det har tagit tre dagar... Får jag någon gång sparken från Canal+ kommer jag inte att bli målare.

3 kommentarer:

Jack71 sa...

Har precis renoverat vårt blivande barnrum då vi ska ha vårt första barn vilken dag som helst och kan väl bara konstatera att vi sportkillar är bättre på annat helt enkelt.

Du, Fjällström och Lasse G får gärna ta upp ämnet om varför domarna i fotbollsvärlden ALDRIG kan ta ut riktigt avstånd vid frisparkar och varför alla accepterar att man berövar oss fotbollsfans på massa mål pga detta?

Bra hockeysänding ikväll av er på C+. Tyvärr är hockeyn numera inte särskilt rolig så ibland kikar man bara på pauserna för mellansnacket vilket är stor cred till er.

paez sa...

Haha, Du kommer aldrig få sparken! För då finns det inget PLördag!

Andreas sa...

http://fotbollsreportern.blogspot.com/2007/08/saida-sger.html

Nu har det gått några månader, dags att radera? :)