onsdag 26 december 2007

Kostymen återfunnen

Den hängde i städskrubben. Inga frågor på det.

Jag har för övrigt en julönskning:

Jag vill vara med i "På spåret", världens bästa TV-program. Senast tog jag både Oslo och Moskva på åtta poäng, och dessutom visste jag att staden Timbuktu ligger i Mali och att artisten Timbuktu heter Jason Diakité. Jag hade spöat alla deltagarna på egen hand! Visserligen är jag inte känd nog, men hur rikskänd var egentligen Dick Harrison innan han var med? Och Jan Guillous fru!? Nej du, Ingvar, in med mig istället.

2 kommentarer:

Jonte sa...

Måste man vara kille och tjej? Annars kan vi bilda par. Jag har ju varit med på film och kunde också Timbuktu, Moskva och Oslo, dessutom även Mästaren och Margarita....

Jonas Dahlquist sa...

Filip och Fredrik får ju tävla ihop, så det borde gå bra... Mästaren och Margarita kunde inte jag, så det låter som att vi kompletterar varandra!