tisdag 20 november 2007

SAS och Hedman

Förstår precis hur Magnus Hedman känner sig - ingen i landslagstruppen hör av sig till mig heller! Men så är det när man har valt att representera den mörka sidan...

Landade nyss i Örnsköldsvik, och det var ju bra - förutom det faktum att jag och alla andra i planet egentligen skulle till Sundsvall...orsaken till detta stadsbyte var dimma, så den här gången kan jag inte ens skylla på SAS. Men ändå.

Vi hade middag med Canal+gänget igår och alla var där (utom Tommy Åström). Inga stora skandaler att rapportera om. Fjellis drog galna historier från Kina, Anders Fredriksson sjöng, Calle Johansson lärde sig att blanda Apple Daiqiris och jag tappade min plånbok någonstans mellan taxin och husdörren när jag kom hem (en sträcka på 8,5 meter). Någon underbar, vänlig människa hittade plånboken och har lämnat in den hos polisen. Jag ska hämta den imorrn. Det finns hopp om mänskligheten, trots allt.

Inga kommentarer: