lördag 13 oktober 2007

Semester

En av de bästa sakerna med att jobba med Premier League är att jag får ledigt när det är landskampsuppehåll. Nu skall jag utnyttja den här ledigheten till att åka och dyka i Egypten. Ni får ursäkta att jag inte uppdaterar så ofta den här veckan, med andra ord.

Träffade Pavel Brendl uppe i Gävle igår - han har varit ganska trist, tvär och sur i tidigare intervjuer jag har sett honom i, men nu var han märkligt nog ganska avslappnad. Jag hoppas det blev bra, den går i hockeysändningen ikväll.

Liechtenstein och Nordirland = sex poäng och dags att måttbeställa lederhosen till nästa sommar.

Concha från start i EM-kvalet... alla som såg honom regelbundet under hans första säsong i Djurgården är förvånade, för då var han allt som oftast bedrövlig. Men Concha har verkligen utvecklats och nu verkar han ha tagit ytterligare ett steg nere i Bochum.

Inga kommentarer: