måndag 6 augusti 2007

Mitt andra hem

Efter 10 veckors semester är jag återigen på de brittiska öarna. Jag var visserligen i Skottland i fem dagar under semestern, men jag vet inte om det räknas.

På ett sätt har jag nästan saknat det, men på en hel del andra sätt så...

På väg till Liverpool nu - ska intervjua Dr.Rogan Taylor. Han är fotbollsprofessor. Man kanske skulle ha fortsatt på den akademiska linjen när man väl pluggade.

Charity Shield-resultatet ska man inte dra för stora växlar på. Det blev oavgjort: jaha. Van der Sar är en jävel på straffar: ingen nyhet. Dock kan man kommentera att United hade ett vitt streck på ryggen på sina tröjor och det såg inte särskilt bra ut - men de måste ju förstås variera tröjdesignen litegrann från säsong till säsong så de kan dra in flera miljarder på det.

En annan notis från Man U-Chelsea: jag tror att jag kommer få rätt angående Malouda.

Inga kommentarer: