onsdag 23 juni 2010

Samma mamma - VM-special (del 4)



11 kommentarer:

Anonym sa...

På tal om Nasri, har ni sett Arsenals nya bortatröja? Totalt jävla anskrämlig...

Anonym sa...

På tal om Nasri, har ni sett Arsenals nya bortatröja? Totalt jävla anskrämlig...

Anonym sa...

Saknar den givna "Ettan" i omröstningen om coolaste namnet i VM!! Hur kan du missa Holger Badstuber! Lyssna på det, smaka på bokstäverna, det är ett riktigt klockrent namn! Dock lite synd om snubben också som tvingas bära namnet...

mikael sa...

Nyfiken på hur bilfärden gick?
Kör Lasse bil med samma energi som han pratar i radio :)

Jag är inte ett dugg förvånad över att Frankrike blev utslaget ur gruppen.
Det hade i alla fall jag tippat :)

mikael sa...

Vill nog rösta på Daniel Shittu som har ett hyfsat roligt namn.

Om du inte känner dig sugen på namnet kanske Crap meat lockar.
Såg det på thailänds meny när jag besökte landet i vintras.

Behöver jag säga att jag inte beställde skitköttet :)

Anonym sa...

Hej jonas, du kanske vet? Varför har vissa lag olika speltröjor? Tex. "hade" Anelka en tight med lite annan design medan Clichy inte använde en sån?? :) Tacksam för svar

Anonym sa...

Nya Zealands tränare och Lars Ohly.
Och Reto Ziegler och Danny Saucedo.

Gooner sa...

Sami Khedira och Milan Baros känns givet då man kollar på Khedira ikväll. :-)

Tommy sa...

Estradör Per Andersson och Franck Ribery!!

Anonym sa...

samma mamma: Patrick Ekwall-Joachim Löw

Anonym sa...

Samma mamma : Nelson Valdes i Paraguay och Per Morberg!!!!!!