söndag 13 juli 2008

Obskyra favoritlag

Helt seriöst - i omröstningen här på sidan har jag frågat er vilket engelskt favoritlag ni har, och så har jag radat upp typ 40 olika svarsalternativ. När detta skrivs så har SJUTTON personer klickat i att de håller på något av de lag som inte finns som svarsalternativ. Kan ni sjutton vara så snälla och säga vad ni hejar på i kommentatorsfältet på http://fotbollsreportern.blogspot.com?

För övrigt kan jag väl säga att jag trodde att Liverpool skulle ha överlägset flest supportrar, men så är inte fallet!

19 kommentarer:

Mendonca sa...

sen 30 år tillbaka: Charlton !

Jonas Dahlquist sa...

Ah, då talar vi Clive Mendonca! Han är Sheffield Utd.
Charlton har annars en plats i mitt hjärta eftersom de är väldigt vänliga på pressavdelningen och träningsanläggningen, plus att de har goda pajer och piroger utanför The Valley.

Unknown sa...

Man City sen 10 år tillbaka.

Jonas Dahlquist sa...

Fan, de glömde jag...

stevvan sa...

Glädjer mig att se, i nuläget, tre andra wolves supporters... Facit!

Unknown sa...

Eh, inget lag?

Viking sa...

Bolton

vicky pollard sa...

Crewe Alexandra! Är gloryhunter, bytte till the Alex från Arsenal i mitten av 90-talet när vi började klättringen mot the Championship.

Björn sa...

Blackburn Rovers sen 1993 när de var nykommlingar i Premier League.

TrickyTrev sa...

Eastlands stolthet..Man City

Johan Dykhoff sa...

Charlton här med!

www.popquiz.se sa...

Jag är en gunner för att min far sa att jag skulle vara detta. Fast när jag satt stenhårt fast var efter FA-cupfinalen -79. Bästa FA-cupfinalen genom tiderna. Nej, jag har inte sett alla.

/Käck (som egentligen finns på http://www.studiomannen.se Dock finns jag inte på Malmö Stadion idag, I'm sad to say.)

Montin sa...

Blackburn Rovers sen 9-10 år.

Blue Henrik sa...

Ser att det inte bara är jag som ville tala om att jag håller på Man City utan att lyckas hitta det alternativet. Hur kunde du glömma dem då?

-.- sa...

Håller även jag på Charlton.

Oskar sa...

Millwall, enough said

Andreas sa...

Arte et labore! Blackburn Rovers håller jag på

papphammar sa...

Reading sedan -80. Englands bästa festival.

Unknown sa...

Blackburn sen Sutton och Shearer eran.