lördag 12 juli 2008

Första helgen!

Äntligen är det spikat vilka matcher vi visar första helgen (den 16:e-17:e augusti). Så här ser det ut:

LÖRDAG 16 AUG
13.45 Arsenal-West Bromwich, Canal+ Sport 1
16.00 Bolton-Stoke, Canal+ Sport 1
16.00 Everton-Blackburn, Canal+ Sport 2
16.00 Hull-Fulham, Canal+ Sport Extra
18.30 Sunderland-Liverpool, Canal+ Sport 1
20.30 Aston Villa-Manchester City (eftersändning)

SÖNDAG 17 AUG
14.30 Chelsea-Portsmouth
17.00 Manchester Utd-Newcastle

Notera att den sena lördagsmatchen alltid börjar 18.30 istället för 18.15 numera.

Jag har inte bestämt mig för vilken match jag ser fram emot mest än - antingen är det någon av de "fyra storas" premiärer eller möjligen Hull-Fulham. Eller Elmanders debut i Bolton... äsch - lika bra att se rubbet!

2 kommentarer:

gameover sa...

Undrar om ni hade visat Bolton-Stoke istället för Everton-Blackburn om det här hade varit förra säsongen ;) nej men det är bra det, ska bli intressant att se vad Elmander kan göra, känns som att han passar in rätt bra i PL.

peterpantern sa...

Ser fram mot årets säsong och hoppas att du kommer ta lite större plats i studion framöver!
Du skriver fantastiskt underhållande och borde släppa lite på återhållsamheten i rutan.
Jag förstår att tv mediet har större genomslagskraft än bloggen men alla som läser dig regelbundet önskar nog ännu mer Dahlquist i rutan!
Det här är utan tvekan det mest smöriga jag någonsin skrivit men det blir inte mindre sant för det.