tisdag 3 juni 2008

Lite lugnt

Som ni kanske har märkt så är det lite lågfrekvent uppdateringstakt här denna veckan. Det blir så eftersom jag är på semester i Cefalù på Sicilien - inget dumt ställe alls, måste jag säga.

Jag har hittat ett Internetställe här i byn där jag kanske kommer sätta mig och kontemplera över Turkiets EM-trupp, "Svennis" definitiva avsked, Anders-eller-Kim-eller-Tobias-frågan och lite annat från fotbollsvärlden, men det blir senare i veckan.

Det får räcka med det här för idag, även en fotbollsreporter måste vila och ha ledigt ibland. Nu ska jag gå och köpa bröd och tomater, sen blir det stranden!

3 kommentarer:

Christian sa...

Skulle gärna ha lite Anders vs. Kim igen, har hittls varit helt för Kim, men när jag satt på Råsunda och såg Kim tappa bollar och bli överspelad för många gånger, kan jag bara se att det rätta alternativet är Både Anders och Tobias i defensiva roller, annars tror jag vi åker i gruppen

gooner sa...

Kim har inte gjort en enda bra landskamp. Någonsin.

Anonym sa...

Nej, det är fan sällsynt. Mot Lettland i höstas var det skapligt, även om hans mål säkert omedvetet höjer minnet av matchen...

Jag vill ha A Svensson på planen, men är inte helt överens med mig själv hur jag vill ha det egentligen.

Håller Linderoth, ja då blir det han, Svensson, Seb Larsson och Chippen. Men tveksamt av Linderoth i söndags...