tisdag 17 juni 2008

Köpt bloggare

Tydligen kan man tjäna en massa pengar på att blogga, motprestationen är att man då måste blogga om en massa sminkmärken och annat tjafs. Dessutom blir man ju ifrågasatt eftersom det anses mycket oetiskt och ofint att vara köpt.

Sånt skiter jag i. Jag har en kompis som startat en site som heter spelbloggen.nu, och han mailade och sa att jag skulle få en öl om jag nämnde spelbloggen.nu på denna bloggen. Nu nämnde jag den två gånger, så det borde betyda två öl.

3 kommentarer:

Mendonca sa...

Du är värd två öl nu Jonas, minst.

Förresten - hur känns att numera tillhöra reklam- och krimsmramskanalen tv4 ?!

Vad innebär det ? ...kanske är bakåtsträvare men inte känns det bra. Blir det reklam i c+ (redan på gränsen) nu kräks jag.

Personligen blir jag förste abonnent på den kanal som regelbundet visar Championship.

Keep up the blogging ! Det är kul läsning.

Mendonca sa...

krimskrams. svårt ord.

TJ72 sa...

Han ska få tre!
Tobias/Spelbloggen