måndag 24 december 2007

Lika som bär med samma mamma

Jodå!

Real Madrids Diarra är ju SJUKLIGT lik Nat King Cole. Ser ni inte det är ni en hybrid mellan Täppas Fogelberg och Stevie Wonder... Jag lägger ut bilderna imorrn.

Jag sågade Middlesbrough nåt å det grövsta i Supersöndag idag, det känns som att jag kommer få skit för det. Det struntar jag i! De är klart tråkigast, före trion Fulham, Bolton och Wigan. Gäsp.

Henrik Rydström är en irriterande jävel! Trist bara att han är förbannat trevlig också. Värst av allt är att han vet att han är det, och varför han är så illa omtyckt. De som ogillar honom skriker och visslar, vilket gör att han njuter.

Kalmar FF har gjort det jag jag tycker det svenska landslaget borde ha gjort. De har utnyttjat media. De har bjudit på sig själva. De har gått över gränser utan att bli plumpa på allvar. De har ENBART vunnit på sin "öppenhet".

Mitt förslag är enkelt: Eftersom han aldrig ens kommer vara nära en plats i truppen - gör Rydström till pressansvarig för landslaget! Då får alla äntligen någon som kan läsa läget. Fy fan vad kul det hade blivit!!

Inga kommentarer: