tisdag 25 december 2007

Jul

Vad är det med morsor runt jul? Hur mycket mat tror de att man kan äta!? Jag tryckte i mig gud vet hur mycket, ändå fanns det säkert 20 kilo brunkål kvar när alla hade ätit upp.

Isaksson på väg till Middlesbrough enligt engelska tidningar! Jaha, då hoppar givetvis Boro upp från min "tristlista" och blir intressanta. Så enkelt är det. Förra säsongen var Man City bra med på tristlistan, men där är de inte riktigt längre...

Alla mina listor om vilka som blev "Årets..." måste nog kompletteras lite innan nyår. Håll utkik här efter fler inlägg i ämnet. Jag har också bestämt mig för att börja göra intervjuer och lägga ut på den här sidan - inga såna där personporträtt som är genomarbetade, utan mer Fråga-Svar på ett bloggigt och opretensiöst sätt. Det kan mycket väl dyka upp en intervju strax efter nyår.

En sak till, jag har glömt att skriva det tidigare. God Jul!

Inga kommentarer: