onsdag 21 november 2007

Har jag missat något?

Vad är nu allt det här snacket om att det är jobbiga förutsättningar inför matchen mot Lettland ikväll? Det är som en masspsykos!

Vi tar det en gång för alla: Sverige har ett BRA utgångsläge inför avgörandet i EM-kvalet.

Ett DÅLIGT utgångsläge vore om Sverige var tvungna att slå Lettland med fyra mål samtidigt som Nordirland skulle vara tvungna att vinna mot Spanien.

Det är alltså ganska enkelt - ikväll vid 22.00-tiden ska Sverige vara klara för EM. Om det "omöjliga" skulle inträffa så lovar jag att jag personligen ska ställa mig på ett torg i Riga och spela/sjunga Tom Pettys "Free Falling". Om Daniel Majstorovic läser det här kan jag ju tillägga att Riga är huvudstad i Lettland.

3 kommentarer:

Johan seidefors sa...

Du verkar ha fått en nytändning på sista tiden. Otroligt bra och roliga inlägg... speciellt om Hedman.

Sporttyckaren sa...

Håller med! Svårt att begära ett bättre utgångsläge egentligen.

Fast jag begriper inte om du snackar skit om Tom Petty eller inte. Gör du det måste jag tyvärr sluta läsa din blogg...

Jonas Dahlquist sa...

Tänk så här - Free Falling är den enda låten jag kan på gitarr.